تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهرشاد کارخانی «خداحافظ مریلین مونرو» را می‌سازد

مهرشاد کارخانی «خداحافظ مریلین مونرو» را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «خداحافظ مریلین مونرو» عنوان جديدترين فيلم سينمايي مهرشاد كارخاني است كه نگارش فيلمنامه آن به تازگي به پايان رسيده و به زودي براي پروانه ساخت درخواست صادر خواهد شد.

كارخاني فيلمنامه اين فيلم را پس از يكسال به صورت مشترك با حميد غلامي به نگارش درآورده و به تازگي نيز آن را در بانك فيلمنامه خانه سينما ثبت كرده است.

در خلاصه داستان «خداحافظ مرلین مونرو» آمده: ستاره های سینما به نوبت می آیند، می درخشند و بعد از مدتی محو می شوند. «مریلین مونرو» اما همچنان پر نور و یگانه است. هر چقدر جامعه درگیر روزمرگی باشد، اما با مرلین همچنان می توان به قصه ی عاشقانه ای رسید....

به گفته كارخاني، «خداحافظ مریلین مونرو» فضاي اجتماعي و شهري دارد و صرفا به زندگي اين ستاره سينما نمي پردازد.

فيلمبرداري در ايران انجام خواهد شد و تمامي بازيگران نيز از بين چهره هاي مطرح انتخاب مي شوند.

پس از تفاهم با سرمایه گذار، پیش تولید فیلم آغاز می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهرشاد کارخانی «خداحافظ مریلین مونرو» را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..