تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی مسعود فروتن و رضا فیاضی در «کار کثیف»

به گزارش افکارنیوز،

فیلمبرداری فیلم سینمایی «کار کثیف» تازه ترین ساخته خسور معصومی طی 10 روز گذشته در شمال کشور آغاز شده است. فیلمی که معصومی برای نقش زن اصلی آن به دنبال بازیگر بود و نهایتا الهام نامی به جمع بازیگران فیلم اضافه شد.

همکاری مسعود فروتن و رضا فیاضی در «کار کثیف»/ فیلمبرداری در بابلسر

فیلمبرداری «کار کثیف» این روزها در بابلسر در حال انجام است و به تازگی بازیگرانی از جمله مسعود فروتن، رضا فیاضی و اکبر معززی به جمع بازیگران این فیلم پیوسته اند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته فیلمبرداری «کار کثیف» حدود 80 جلسه زمان خواهد برد.

پدرام شریفی، لوون هفتوان و شاهرخ فروتنیان پیش از این حضورشان در «کار کثیف» قطعی شده بود.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی گروه سازنده «کار کثیف»، فیلمبرداری این فیلم پس از شمال کشور در استانبول و آنکارا انجام خواهد شد.

«کار کثیف» فیلمی در رابطه با بی کاری و مهاجرت است.

بنابراین گزارش، آخرین ساخته خسرو معصومی با عنوان «تابو» با حضور در جشنواره های بین المللی جوایز متعددی را به دست آورده و فیلم سینمایی «خرس» که در حال حاضر توقیف است تاکنون فرصت اکران پیدا نکرده و سرنوشت نمایش عمومی این فیلم مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی مسعود فروتن و رضا فیاضی در «کار کثیف»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..