تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپانی یوبی‌سافت بازی‌های خود را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد

کمپانی یوبی‌سافت بازی‌های خود را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد

در طی کنفرانس نینتندو سوییچ بازی‌های زیادی برای این کنسول معرفی نشدند، اما بعد از این رویداد بسیاری از کمپانی‌ها از جمله یوبی‌سافت از انتشار بازی‌های مختلف خود برای نینتندو سوییچ خبر دادند. یوبی‌سافت قرار است ۳ مورد از بازی‌های خود را بر روی این پلتفرم پورت کرده یا نسخه جدیدی از آن‌ها عرضه کند. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Just Dance 2017 قرار است همزمان با عرضه کنسول نینتندو، در دسترس کاربران این پلتفرم قرار بگیرد. از تاریخ ۱۳ اسفند به مدت یک ماه بازی Just Dance 2017، به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. بیش از ۲۰۰ آهنگ برای این سرویس در نظر گرفته شده و تا ۶ نفر می‌توانند با استفاده از جوی-کان یا موبایلی که برنامه Just Dance را روی آن داشته باشند، در بازی شرکت کنند.

 

بازی بعدی یوبی‌سافت، Rayman Legends: Definitive Edition است که طبق اعلامیه این کمپانی، بازی ریمن با همه محتویات بازی اصلی روی این کنسول پورت خواهد شد. در نهایت آخرین بازی کمپانی یوبی‌سافت بازی ورزشی جدید و پرفروش آن‌ها Steep است که تجربه اسکی را برای کنسول نینتندو سوییچ به ارمغان خواهد آورد. هنوز تاریخ انتشار بازی‌های ریمن و استیپ مشخص نشده است.

 

به گفته خاویر پوی، سردبیر یوبی‌سافت این بازی‌ها تنها شروع تولید آن‌ها برای کنسول جدید نینتندو بوده و قرار است پروژه‌های هیجان‌انگیزی را در آینده معرفی کنند.

 

برای پیگیری اخبار کنفرانس نینتندو سوییچ می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی این رویداد مراجعه کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپانی یوبی‌سافت بازی‌های خود را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..