تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با گیاهخورای شانس خود را برای صاحب فرزند شدن بالا ببرید

رژیم غذایی گیاهخواری تنها برای لاغر و خوش اندام شدن نیست بلکه خاصیتی منحصربفرد و استثنایی برای ایجاد حس عشق و علاقه در خواستگارایجاد می کند.

با گیاهخورای شانس خود را برای صاحب فرزند شدن بالا ببریدبه گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند افرادی که رژیم غذایی گیاهخواری دارند از افرادی که رژیم غذایی عادی دارند جذابیت بیشتری برای همسر و نامزدهای خود دارند.

گفتنی است، در این پژوهش که در نشریه Psychology Today به چاپ رسیده است کارشناسان دریافتند که زنانی که رژیم غذایی گیاهخواری دارند بیشتر مورد علاقه آقایان برای ازدواج و فرزند آوری قراردارند.

کارشناسان اعتقاد دارند این افزایش حس علاقه و احساس به دلیل تاثیر خوردن مواد غذایی بر هورمون های بدن و ایجاد رایحه ای خوشبو در تعریق بدن است که باعث جذاب شدن  خانم ها و علاقه مندی آقایان برای ازدواج با آنها می شود، همچنین افرادی که از غذاهای سالم در رژیم غذایی خود استفاده می کنند چهره باز و روشن تری دارند و باعث القای حس سلامت جسم و روح به نامزد یاخواستگار می شوند.

 این نظریه درباره آقایان نیز صادق است و مصرف کمتر گوشت قرمز توسط آنها می تواند باعث جذب علاقه بیشتر خانم ها به آنها و بالا رفتن شانس باروری و فرزند آوری شود.

کارشناسان براین اساس توصیه می کنند افراد در روزهای مانده به جلسات خواستگاری و آشنایی بیشتر در رژیم غذایی خود از گیاهان و میوه ها استفاده کنند، تا شانس ازدواج و به ثمر رسیدن آشنایی با نامزدشان افزایش پیدا کند.

همچنین مصرف میوه و سبزیجات می تواند باعث افزایش شانس باروری شود و بسیاری از زوج های نابارور  با تغییر در رژیم غذایی خود تحت نظارت پزشک متخصص به طور طبیعی صاحب فرزند شده اند.

در عین حال مصرف میوه و سبزیجات برای بازه زمانی طولانی برای سلامت بدن مفید نیست و می تواند باعث کم خونی ، ضعف، ریزش موی سر، نرمی استخوان ها و بسیاری دیگر از مشکلات سلامتی شود، توصیه کارشناسان مصرف کمتر موادی چون گوشت قرمز و در عوض مصرف بیشتر میوه و سبزیجات برای حفظ سلامت است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با گیاهخورای شانس خود را برای صاحب فرزند شدن بالا ببرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..