تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس برای دیدار با سایپا قرار گرفت

به گزارش ایرنا، سرخپوشان پایتخت که قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را به دست آورده اند از ساعت 16 و 35 دقیقه امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران و از هفته شانزدهم این مسابقات به مصاف سایپا می روند.
پرسپولیس برای پس گرفتن صدر جدول رده بندی از تراکتورسازی تبریز باید در دیدار امروز به برتری برسد.
«برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس در این دیدار از ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمد زاده، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی استفاده خواهد کرد.
سروش رفیعی بازیکن تیم ملی ایران که در تعطیلات نیم فصل و پس از حرف و حدیث فراوان به جمع شاگردان برانکو پیوست در این دیدار از ابتدا به میدان می رود.
پیش از این دیدار، پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و تراکتورسازی تبریز با برتری دیروز مقابل استقلال خوزستان، با 33 امتیاز(یک بازی بیشتر) صدر جدول را به خود اختصاص داده است.
ورزشی**3783** 2023
خبرنگار: امیر میرزاییان ** انتشاردهنده: لطیف نکوئی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس برای دیدار با سایپا قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..