تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاشازاده: اعتماد منصوریان به جوان‌های استقلال اتفاق خوبی است/ در مورد آشتی‌کنان رحمتی و خرمگاه حرفی ندارم!

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار روز گذشته استقلال و نفت تهران گفت: به نظرم ارنجی که منصوریان برای بازی انتخاب کرد معقول‌تر بود و او به جوانان اطمینان کرد و روی نیمکت هم دستش پرتر از قبل بود که این می‌تواند یک اتفاق خوب باشد. 

وی افزود: از نظر فنی شرایط بازی اصلا خوب نبود و هر دو تیم فوتبال دلچسبی بازی نکردند. این موضوع دلایل مختلفی هم داشت. اول به خاطر زمین بازی و بحث بعد هم به خاطر رویارویی دو تیم که تازه به مصاف هم رفته بودند.بازی دو تیم هم روانی بود و هم فیزیکی و انصافا دو تیم به دنبال برد بودند. ولی در مجموع استقلال از موقعیتش بهتر استفاده کرد. 

مدافع سابق استقلال در خصوص اینکه چه عواملی باعث شده تا این تیم در نیم‌فصل دوم بیدار شود، گفت: وقتی مدیریت تغییر کرد کادر فنی هم عوض شد و 60 درصد تیم هم تغییر کردند. همه این‌ها در مسائل فنی تاثیرگذار است. شما در اروپا هیچ تیمی را پیدا نمی‌کنید که این همه تغییرات داشته باشد و در بهترین تیم‌ها نهایتا 3 یا 4 بازیکن عوض می‌شود. همه قراردادها هم دو ساله است نه اینکه قراردادها یک ساله امضا شود. متاسفانه قراردادهای یکساله فکر و ذهن مدیران و مربیان را درگیر می‌کند و کار سخت می‌شود.

وی با اشاره به نحوه حضور بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و کاوه رضایی در استقلال گفت: روش تبلیغات برای این بازیکنان کاملا غلط بود و متاسفانه در این فوتبال بازیکن سالاری باب شده است. خود باشگاه‌ها و مربیان ناز بازیکنان را خیلی می‌کشند و بهای بی‌دلیل به آنها باعث می‌شود که فکر و ذکر بازیکنان تغییر پیدا کند.

پاشازاده افزود: به عنوان مثال اگر یک بازیکن 50 درصد برای تیمش توان می‌گذارد و با همان شرایط مورد توجه مدیریت و کادر فنی قرار می‌گیرد طبیعی است که با به‌به و چه‌چه آنها دیگر توانی بیشتر از 50 درصد خرج نمی‌کند. این موضوعی است که خود مربیان و باشگاه‌ها به وجود آوردند ولی آنها باید به جوانان اعتماد کنند و آنوقت است که یک ستاره با اعتماد مربی به جوانان احساس خطر می‌کند. 

مدافع سابق تیم ملی و باشگاه استقلال در خصوص اینکه 10 روز پیش در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و ظاهرا هفته گذشته باعث آشتی‌کنان رحمتی و خرمگاه شده است، گفت: واقعا نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم و خواهش می‌کنم  دلیلش را هم از من نپرسید.

وی تاکید کرد: من به دنبال کار خیر بودم و به تیمم که خیلی‌ها شبانه‌روز با آن زندگی می‌کنند تعصب دارم. اسم این کار را هر چه دوست دارید بگذارید ولی فقط این را می‌توانم بگویم یک صحبت‌هایی انجام دادیم و بیشتر از این درباره این موضوع صحبت نکنم، بهتر است.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/NW18Q8



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاشازاده: اعتماد منصوریان به جوان‌های استقلال اتفاق خوبی است/ در مورد آشتی‌کنان رحمتی و خرمگاه حرفی ندارم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..