تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلط نیروهای عراقی بر دومین پل رود دجله و دانشگاه موصل

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری روداو، نیروهای عراقی امروز موفق شدند بر دومین پل واقع در رود دجله در مرکز موصل مسلط شدند.

این در حالی است که عناصر تروریستی داعش دو روز گذشته پل چهارم موصل را منفجر کردند.

منابع وابسته به ستاد جنگ عراق اخیرا از تخریب همه پل‌های احداث شده بر روی پل دجله که شرق موصل را به غرب آن متصل می کند خبر دادند.

یک منبع امنیتی عراق گفته که پس از پیشروی نیروهای عراقی و آزاد کردن بسیاری از محله های شرق موصل و پیشروی به سوی غرب شهر، داعشی ها تعدادی از پل ها را تخریب کرده اند تا مانع از حرکت نیروهای عراقی به سوی کرانه غربی دجله شوند.

نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم پس از درگیری شدید چند روزه با عناصر داعش به دانشگاه موصل در مرکز ساحل شرقی خیز برداشتند و در این عملیات بر تعدادی از ساختمان های آن مسلط شدند.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/33PCI5 اخبار مرتبط آزادسازی 3 منطقه دیگر در موصل95/10/24 - 10:51



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلط نیروهای عراقی بر دومین پل رود دجله و دانشگاه موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..