تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی اینستاگرام مریم استیج 2017

بیوگرافی اینستاگرام مریم استیج 2017

عکس های مریم در فصل دوم برنامه استیج

maryam بیوگرافی اینستاگرام مریم استیج 2017

بیوگرافی و مشخصات مریم در فصل دوم مسابقه استعدادیابی stage

مریم اصالتا شمال در شهر شهسوار ایران بدنیا آمده و در حال حاضر کشور سوئد زندگی میکند شغل مریم در سوئد کار در شرکت خودروسازی ولوو است وی مهندس الکترونیک در این شرکت و وظیفه دیزاین نرم افزاری گیربکس را بر عهده دارد مریم همیشه بدنبال موسیقی بوده و در کنار شغل خود همیشه به دنبال علاقه خودش موسیقی و خوانندگی و گیتاریست بودن هم بوده است وی در اولین حضور خود در برنامه استیج یک آهنگ با گیتار خواند که همه داوران مسابقه استیج به مریم رای مثبت دادند و بدین ترتیب مریم اقای رضا روحانی را برای کمک در مراحل بعد انتخاب کرد و در مراحل بعدی مریم در گروه رضا روحانی در استیج شرکت میکند.

عکس های مریم در استیج 2017

maryam stage2017 6 768x959 بیوگرافی اینستاگرام مریم استیج 2017

maryam stage2017 4 600x600 بیوگرافی اینستاگرام مریم استیج 2017

maryam stage2017 1 501x600 بیوگرافی اینستاگرام مریم استیج 2017

استیج  یک برنامهٔ تلویزیونی برای یافتن استعدادهای تاکنون ناشناخته موسیقی برای فارسی زبانان بدون در نظر گرفتن سن و سال و با داوری بابک سعیدی، شهرام آذر، حامد نیک‌پی و رضا روحانی است. شبکه من و تو بعد از محبوبیت نرم‌افزار پیام رسان تلگرام اقدام به ایجاد کانال برنامه استیج در این اپلیکیشن نمود.فصل اول این برنامه از شبکه منوتو پخش می‌شود و جایزه این مسابقه ۵۰ هزار دلار است. برای اولین بار در این سری برنامه‌ها از هنرجوهایی با سبک‌های غیر پاپ مانند رپ و سنتی و تلفیقی و جاز نیز پذیرفته شد.

اینستاگرام instagram مریم در استیج 2017





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی اینستاگرام مریم استیج 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..