تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشروی ارتش عراق در مرکز موصل

السومریه؛

پیشروی ارتش عراق در مرکز موصل

فرمانده عملیات آزادسازی موصل از یورش امروز صبح نیروهای عراقی به دانشگاه موصل در کرانه چپ این شهر و کنترل برخی ساختمان های آن خبر داد.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از السومریه، نیروهای مبارزه با تروریسم عراق منطقه الصدریه در کرانه چپ موصل را آزاد کردند.


به گزارش السومریه، نیروهای امنیتی عراق ساختمان فرمانداری و چند ساختمان دولتی دیگر را در مرکز موصل آزاد و پرچم عراق را بر فراز آنها به اهتزار درآوردند.


فرمانده عملیات آزادسازی موصل از یورش امروز صبح نیروهای عراقی به دانشگاه موصل در ساحل چپ این شهر و کنترل برخی ساختمان های آن خبر داد.

512




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشروی ارتش عراق در مرکز موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..