تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 4 هزار نیروی حافظ صلح سازمان ملل به سودان جنوبی

القدس العربی؛

اعزام 4 هزار نیروی حافظ صلح سازمان ملل به سودان جنوبی

این اقدام سودان جنوبی با هدف برقراری امنیت و آرامش در پایتخت سودان جنوبی صورت می گیرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از روزنامه القدس العربی، دولت سودان جنوبی بزودی با استقرار 4 هزار نیروی حافظ صلح سازمان ملل به"جوبا" موافقت کرد.

به نوشته القدس العربی، این اقدام سودان جنوبی با هدف برقراری امنیت و آرامش در پایتخت سودان جنوبی صورت می گیرد.

  گفتنی است که اخیرا کمال اسماعیل، وزیر مشاور در امور خارجه سودان در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد: جوبا وعده داده که جنبش‌های شورشی را از اراضی خود بیرون می‌کند اما ما به خوبی می‌دانیم که در سودان جنوبی این جنبش‌ها حضور دارند. خارطوم منتظر است تا وعده داده شده توسط سودان جنوبی اجرا شود.

 

پیشتر دولت سودان در اواخر سپتامبر گذشته تهدید کرد در صورتی که جوبا در خارج کردن نیروهای شورشی از اراضی خود شکست بخورد، مرزهای مشترک میان دو کشور را می‌بندد.

 

این تهدید پس از وعده‌هایی از معاون اول رئیس جمهور سودان جنوبی در جریان سفرش به خارطوم در اواخر اوت صورت گرفت. وی گفته بود که جوبا جنبش‌های مسلح سودانی را از اراضی خود ظرف مدت ۲۰ روز بیرون خواهد کرد.


512




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 4 هزار نیروی حافظ صلح سازمان ملل به سودان جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..