تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه دانشگاه امام صادق در خصوص آزمون سراسری سال 96 + رشته‌های مورد نیاز

به گزارش خبرگزاری تسنیم, دانشگاه امام صادق (ع) در خصوص ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان رشته‌های تحصیلی این دانشگاه در آزمون سراسری سال 1396 اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع متقاضیان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در سال 1396 می‌رسانیم که ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان رشته‌های تحصیلی این دانشگاه از تاریخ 27 آذر آغاز شده است و داوطلبان باید در زمان تعیین شده به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه به نشانی: www.isu.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام برای پذیرش اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ضوابط دانشگاه، نحوه ثبت‌نام و سایر موارد به پایگاه اطلاع‌رسانی: www.gzn.isu.ac.ir مراجعه کنند.

متقاضیان هنگام ثبت‌نام آزمون سراسری سال 1396 در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش که از روز سه‌شنبه 19 بهمن آغاز خواهد شد، باید بند مربوط به علاقمندی دانشگاه امام صادق (ع) را در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی علامتگذاری کنند.

رشته‌های دوره کارشناسی این دانشگاه بدین شرح است:

به گزارش تسنیم, ثبت‌نام در دانشگاه امام صادق (ع) دو مرحله دارد که انجام هر دو مرحله ضروری است و این مراحل بدین شرح است:

ثبت‌نام در آزمون سراسری و انتخاب گزینه علاقمندی به دانشگاه امام صادق (ع).

مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی دانشگاه امام صادق (ع) به نشانی isu.ac.ir و تکمیل اطلاعات مورد نیاز.

**مراحل تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع)

داوطلبان پس از ثبت‌نام در آزمون سراسری و دریافت شماره پرونده لازم است با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه قسمت گزینش دانشجو حداکثر تا تاریخ 30 اسفند 1395 اقدام به ثبت‌نام کنند

داوطلبانی که قبل از آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری اقدام به ثبت‌نام در دانشگاه امام صادق (ع) می‌‌کنند, لازم است از تاریخ اول اسفند لغایت 29 اسفند 1395 با وارد کردن کد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و شماره پرونده آزمون سراسری خود را ثبت کنند.

**مرحله آزمون شفاهی

پس از ثبت‌نام داوطلبان در آزمون سراسری و سپس در سامانه ثبت‌نام گزینش دانشگاه امام صادق (ع)، گزینش دانشگاه از میان داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت توسط سازمان سنجش برای شرکت در آزمون شفاهی دعوت می‌کند. در این مرحله صلاحیت‌های عمومی و علمی داوطلبان مورد بررسی قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین معیارهای علمی پذیرش که به صورت جدی در مرحله آزمون شفاهی مورد بررسی قرار می‌گیرند، عبارتند از معدل کتبی دیپلم و نمره کل آزمون سراسری. لذا بالاتر بودن این دو عامل به معنای کسب امتیاز بیشتر در صلاحیت‌های علمی داوطلب است که قدرت رقابت وی با دیگر داوطلبان را افزایش می‌دهد.

انتخاب رشته این دانشگاه در مرحله آزمون شفاهی صورت می‌پذیرد بنابراین نیازی به انتخاب رشته‌های این دانشگاه، هنگام انتخاب رشته‌ در آزمون سراسری نیست.نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان اواخر شهریورماه سال 96 از طریق پایگاه اینترنتی isu.ac.ir (برادران) و www.isuw.ac.ir (خواهران) اعلام خواهد شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه دانشگاه امام صادق در خصوص آزمون سراسری سال 96 + رشته‌های مورد نیاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..