تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانتونا: زلاتان وارث من در منچستریونایتد است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک کانتونا که به «پادشاه اریک» و «پادشاه اولدترافورد» مشهور است، از اینکه زلاتان ابراهیموویچ که ویژگی‌های مشابهی با وی دارد و به نوعی جای وی را در ترکیب شیاطین سرخ پر کرده، خوشحال است. ایبرای 35 ساله در 28 بازی که در این فصل برای منچستریونایتد انجام داده، 18 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل هم داده است.

کانتونا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «یورو اسپورت» گفت: در سال 2017 و پس از سلطنتی طولانی، عنوان تأثیرگذارترین بازیکن تاریخ باشگاه منچستریونایتد را که روزنامه‌نگاران به من دادند را واگذار می‌کنم. زلاتان وارث طبیعی من در منچستریونایتد است و از حالا او این میراث را بر عهده خواهد گرفت.

کانتونای فرانسوی که در سال 1992 از لیدزیونایتد به شیاطین سرخ پیوست در 5 سالی که در این تیم بود، خود را تبدیل به یکی از برجسته‌ترین و البته محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه منچستریونایتد کرد. کانتونا البته در کنار بار فنی بالایی که برای منچستری‌ها داشت، بازیکن خشنی بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانتونا: زلاتان وارث من در منچستریونایتد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..