تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشورت با افرادی که ازدواج موفقی داشته اند

مشورت با افرادی که ازدواج موفقی داشته اند

یکی دیگر از راههای غلبه بر ترس از ازدواج صحبت با افرادی است که ازدواج موفقی را پشت سر گذاشته اند.

این افراد می توانند گواهی دهند که آنها نیز قبل از ازدواج نگرانی هایی داشته اند و همچنین با ارایه توصیه هایی به شما می توانند کمکتان کنند تا ازدواجی شاد را برای خودتان برنامه ریزی کنید.

همچنین معمولاً آنها در حرف‌هایشان به این نکته هم اشاره می‌کنند که: “همیشه سعی می‌کنیم از رفتار بد کوچک یکدیگر چشم پوشی کنیم” ، اما توجه داشته باشید که نیازهایتان را پیش از هر چیز باید با شرک زندگیتان در میان بگذارید.

از این طریق هم شریکتان متوجه نیازهای شما می‌شود و هم میتوانید در رابطه خود به موفقیت دست پیدا کنید.

– با خودتان و همسر آینده تان صادق باشید

به این مساله توجه داشته باشید که ترس از ازدواج تا حدی طبیعی است اما از طرف دیگر اگر این ترس از حد طبیعی خود خارج شود نشان از آن است که شما آمادگی لازم جهت ازدواج را کسب نکرده اید. مطالعات وسیع در این زمینه، شرکت در کلاسهای آمادگی ازدواج و … می تواند در این زمینه به شما یاری برساند.

– ببینید که کدامیک از جنبه‌های ازدواج در نظر شما و در نظر طرف مقابل از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

دقت کنید که در صورت ازدواج شما دو نفر با هم، شما و همچنین شریک زندگی و افراد دیگر خانواده چه تغییراتی را از خود نشان خواهند داد.

اگر در مورد پیامدهای ازدواج صادق باشید بهتر می‌توانید معنا و مفهوم ازدواج را درک کرده و ببیند که با شرایط فعلی شما و فرد مورد نظرتان همخوانی دارد و یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشورت با افرادی که ازدواج موفقی داشته اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..