تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره سردار شهید صمد اسودی و ۲۶ شهید والامقام روستای شیره جین سراب برگزار شد

ساعت: 11:56 منتشر شده در مورخ: 1395/10/24 شناسه خبر: 1005190

شامگاه دیروز یادواره سردار شهید صمد اسودی و ۲۶ شهید والامقام روستای شیره جین با سخنرانی جانشین سپاه عاشورا و با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان سراب در این روستا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, سرهنگ علی قادری ،جانشین سپاه عاشورا در مراسم یادواره سردار شهید صمد اسدی و بزرگداشت ۲۶ شهید والا مقام روستای شیره جین با بیان اینکه در مقابل شهدا مسئولیم اظهار داشت: فردای قیامت در محضر شهدا بایستی جوابگو باشیم.

وی افزود:بزرگترین هنر شهدا این بود که آنان راه ایثار و فداکاری را نشان دادند و این را به بهای جان خود که در راه ملت و کشور نثار کردند ممکن ساخته و به جامعه حیات داده و مسیر آن را اصلاح کردند.

قادری با تاکید بر لزوم حضور در مراسمات گرامیداشت شهدا، نفس حضور مردم در مراسمات انقلابی را مهم بر شمرده و تصریح کرد: اهمیت حضور مردم در صحنه به قدری است که یک انقلاب را بدون توپ و تانک می تواند رقم بزند که نمونه آن انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر شعار نه عربی  نه شرقی است.

شیره‌جین یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان رازلیق ، بخش مرکزی واقع شده‌است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره سردار شهید صمد اسودی و ۲۶ شهید والامقام روستای شیره جین سراب برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..