تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصرار هافبک پرسپولیس بر رد یک شایعه / ۷ و ۷۷ مشکلی با هم ندارند؟

اصرار هافبک پرسپولیس بر رد یک شایعه / ۷ و ۷۷ مشکلی با هم ندارند؟

ورزش > لیگ برتر - اضافه شدن سروش رفیعی به پرسپولیس تراکم در خط هافبک این تیم را زیاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حضور سروش رفیعی در پرسپولیس تعداد نفرات این تیم در خط هافبک را بیشتر از قبل کرد. تعداد نفراتی که همه آنها از سوی برانکو می‌توانند گزینه فیکس بازی کردن باشند. در همان روزهای ابتدایی که قرارداد سروش با پرسپولیس ثبت شد، شایعات زیادی پیرامون محسن مسلمان ایجاد شد که او خیلی از پیوستن رفیعی به جمع قرمزها راضی نیست. حتی در ابتدا وقتی چند پست از صفحه اینستاگرام او کم شد، این حواشی به اوج خودش رسید. ولی جالب اینجاست که چنین وضعیتی در پرسپولیس دیده نمی‌شود. پس از آن شایعات هم مسلمان اصرار زیادی دارد که نشان دهد هیچ مشکلی با سروش ندارد. او در طی چند روز گذشته چندین بار عکسی از خودش در کنار او و طارمی منتشر کرده تا به این شایعات پایان دهد. هرچند امروز بیشتر مشخص خواهدشد که پست این دو هافبک پرسپولیس در ترکیب برانکو باب میل هردوی آنها خواهدبود؟ نکته‌ای که خیلی‌ها آن را عامل اختلاف می‌دانستند. ولی مسلمان با فعالیت مجازی که این روزها داشته، این قضیه را رد کرده است.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصرار هافبک پرسپولیس بر رد یک شایعه / ۷ و ۷۷ مشکلی با هم ندارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..