تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیوهایی از نوکیا 8، موبایل پرچمدار نوکیا فاش شد

به نظر می‌رسد گوشی آزمایشی مجهز به اسنپدراگون 835 در غرفه کوالکام در CES 2017، پرچمدار نوکیا یعنی نوکیا 8 بوده است.

شایعات جدید خبر از این موضوع می‌دهند که گوشی هوشمندی که برای به نمایش گذاشتن قدرت پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 در CES 2017 استفاده شده بود، نوکیا 8 یعنی پرچمدار جدید شرکت فنلاندی بوده است.

نوکیا ۸ که با نام نوکیا سوپریم نیز شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد در نمایشگاه MWC امسال با پردازنده‌ی پرچمدار کوالکام عرضه خواهد شد. البته در کنار این نسخه که دارای ۶ گیگابایت رم نیز هست، نسخه‌ی دیگری مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و ۴ گیگابایت رم نیز عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی قدرتمند نوکیا ۸ در دو نسخه با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و مجهز به درگاه افزایش حافظه نیز هست. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر ۲۴ مگاپیکسلی مجهز به EIS و OIS است و دوربین سلفی آن نیز ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

هر دو نسخه‌ی این گوشی را می توانید در ویدیوی زیر مشاهده کنید که در واقع دوربین دو گوشی و قدرت EIS پردازنده‌ی جدید کوالکام را به نمایش می‌گذارد.

دانلود  720p   |    360p   |   1080p

دانلود  720p   |    360p   |   1080p




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیوهایی از نوکیا 8، موبایل پرچمدار نوکیا فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..