تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمبرداری آخرین سکانس «گشت ۲» در ارمنستان

فرهنگ > سینما - مهر نوشت: سعید سهیلی کارگردان «گشت ۲» با بیان اینکه سکانس پایانی این فیلم را ضبط نکرده‌اند از رفتن به ارمنستان برای فیلمبرداری این سکانس گفت.

سعید سهیلی کارگردان سینما که فیلم «گشت ۲» او در بخش مسابقه ملی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: «این فیلم تقریبا آماده نمایش است اما هنوز سکانس پایانی آن را فیلمبرداری نکرده‌ایم. ما پیشتر می‌خواستیم برای ضبط این قسمت به دوبی برویم اما حالا در نظر داریم سکانس پایانی «گشت ۲» را در ارمنستان فیلمبرداری کنیم.»

او همچنین گفت: «کار صداگذاری و تدوین این اثر به پایان رسیده است اما با توجه به اینکه حمید فرخ نژاد در آمریکا به سر می‌برد و ساعد سهیلی مشغول ایفای نقش در «ماهور» به کارگردانی حمید زرگرنژاد در اهواز است و پولاد کیمیایی نیز در فیلم سینمایی «خفگی» به کارگردانی فریدون جیرانی بازی می‌کند ما منتظریم تا کارهای این افراد به پایان برسد و سکانس پایانی را فیلمبرداری کنیم.»

در خلاصه داستان «گشت ۲» که توسط سعید سهیلی و حمید فرخ‌نژاد تهیه می‎شود، آمده است که عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته است. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می‌شوند دوباره ..»

24358




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمبرداری آخرین سکانس «گشت ۲» در ارمنستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..