تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت تجهیزات جانبی کنترلر نینتندو سوییچ مشخص شد

قیمت تجهیزات جانبی کنترلر نینتندو سوییچ مشخص شد

در جریان برگزاری رویداد معرفیِ یک‌ساعته‌ی رونمایی از نینتندو سوییچ، نینتندو ضمن رونمایی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز کنترلرهای Joy-Con، قیمتی تجهیزات جانبی این کنسول را مشخص کرد. با تک‌شات در ادامه همراه شوید.

 

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده توسط نینتندو، کنترلر پرو کنسول نینتندو سوییچ قرار است ۷۰ دلار قیمت داشته باشد، به‌علاوه اعلام شده است که دو کنترلر Joy-Con همراه هم با ۸۰ دلار عرضه خواهند شد و هر کدام از آن‌ها به صورت تکی با قیمت ۵۰ دلار در دسترس قرار خواهند گرفت.

 

نینتندو همچنین اعلام کرد که پایه شارژ این کنسول ۳۰ دلار قیمت خواهد داشت و خریدن داک نینتندو سوییچ هم تا ۹۰ دلار برای شما هزینه‌بردار خواهد بود.

 

کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسنفدماه سال جاری) به صورت جهانی عرضه خواهد شد و ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. 

 

 برای پیگیری اخبار کنفرانس نینتندو سوییچ می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی این رویداد مراجعه کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت تجهیزات جانبی کنترلر نینتندو سوییچ مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..