تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Mario Kart 8 Deluxe برای نینتندو سوییچ معرفی شد

بازی Mario Kart 8 Deluxe برای نینتندو سوییچ معرفی شد

نینتندو دقایقی پیش اعلام کرد که بازی Mario Kart 8 Deluxe برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این نسخه از بازی در حقیقت نسخه اصلی Mario Kart 8 به همراه تمامی بسته‌های الحاقی آن خواهد بود و در کنار آن‌ها، حالت جدیدی به اسم Battle Mode را هم خواهد داشت و این انتظار هم می‌رود که این نسخه از بازی، گرافیک بهتری نسبت به نسخه عادی داشته باشد. در ادامه با تک‌شات همراه شوید.

 

بازی ماریو کارت 8 دیلاکس قرار است از ویژگی‌های آنلاین کنسول سوییچ هم پشتیبانی کند. همانطور که احتمالا در اخبار رویداد معرفی نینتندو سوییچ مطالعه کرده‌اید، ویژگی‌های آنلاین این کنسول در ابتدا به صورت رایگان و پس از مدتی به‌ صورت پولی در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. 

 

Mario Kart 8 Deluxe قرار است در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۱۷ (اردیبهشت ۱۳۹۶) برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

 

برای پیگیری اخبار کنفرانس نینتندو سوییچ می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی این رویداد مراجعه کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Mario Kart 8 Deluxe برای نینتندو سوییچ معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..