تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترلرهای نینتندو سوییچ از فرمان‌های حرکتی ساده پشتیبانی خواهند کرد

کنترلرهای نینتندو سوییچ از فرمان‌های حرکتی ساده پشتیبانی خواهند کرد

نینتندو سوییچ دقایقی پیش به طور رسمی معرفی شد و در جریان برگزاری رویداد رونمایی از آن، نینتندو اعلام کرد که Joy-Conهای این کنسول، قرار است دارای ویژگی‌های جالبی مثل پشتیبانی از فرمان حرکتی، آمیبو و موارد دیگر باشند. در ادامه تک‌شات را همراهی کنید.

 

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده توسط نینتندو، به نظر می‌رسد که کنترلرهای کنسول نینتندو سوییچ قرار است مجموعه‌ای از ویژگی‌های مختلف و جذاب داشته باشند. نینتندو دقایقی پیش اعلام کرد که هر کدام از کنترلرهای کنسول سوییچ، دارای مجموعه‌ای دکمه‌های مختلف با کارایی‌های مختلف خواهند بود و جالب اینجاست که از هر کدام از کنترلرها می‌توان به صورت مستقل استفاده کرد.

 

کنترلرهای Joy-Con به کمک یک دوربین حرکتی IR توانایی پشتیبانی از دستورهای حرکتی را پیدا می‌کنند و می‌توانند حرکت‌های ساده دست (مانند بالا بردن انگشت شست) را تشخص دهند. به علاوه اعلام شده است که هر کدام از کنترلرها دارای ویژگی‌ای به اسم HD Rumble خواهند بود. به لطف این ویژگی، کنترلرها می‌توانند به چندین نوع مختلف لرزش داشته باشند و حس‌های مختلفی را به شما منتقل کنند؛ برای مثال کنترلر نینتندو سوییچ می‌تواند با نوع خاصی از ویبره، حس تکان دادن یک لیوان آبِ پر از یخ را شبیه‌سازی کند. واقعا چیز جالبی است!

 

به علاوه اعلام شده است که جوی‌-کان سمت راست، دارای یک سنسور ویژه خواهد بود که می‌تواند آمیبوها را اسکن کند. کنترلرها دارای یک دکمه به اشتراک‌گذاری به اسم Capture خواهند بود که به وسیله آن‌ها می‌توانید تصاویر ذخیره کنید و آن‌ها را با بقیه به اشتراک بگذارید. در آینده قابلیت ضبط ویدیو هم به این بخش از کنسول اضافه خواهد شد. همچنین لازم است بدانید که هر کدام از کنترلرها دارای یک بند چرمی خواهند بود که به وسیله آن‌ بندها، می‌توانید کنسول را به مچ دست خود ببندید و خیال خود را از نیافتادنش راحت کنید.

 

کنترلرهای نینتندو سوییچ در چندین رنگ‌بندی عرضه خواهند شد که البته فعلا دو رنگ قرمز و آبی برای آن تایید شده‌اند، البته انتظار می‌رود در آینده تنوع رنگی کنسول بالاتر برود. 

 

تمامی آن‌چه از نینتندو سوییچ گفته شد را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

 

نینتندو سوییچ

 

کنسول نینتندو سوییچ با ۳۰۰ دلار قیمت، ۱۳ اسفندماه سال جاری عرضه خواهد شد.

 

برای پیگیری اخبار کنفرانس نینتندو سوییچ می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی این رویداد مراجعه کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترلرهای نینتندو سوییچ از فرمان‌های حرکتی ساده پشتیبانی خواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..