تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه کارگر گچساران تعطیل شد/ آموزش به شاگردان در کوچه + تصویر

ساعت: 10:06 منتشر شده در مورخ: 1395/10/24 شناسه خبر: 1005121

بعد از پلمپ شدن خانه کارگر گچساران توسط فنی و حرفه ای این شهرستان، تعدادی از مربیان این مرکز دست به کار جالبی زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری باشت نیوز، روز گذشته، رئیس خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد از پلمپ مرکز آموزش خانه کارگر گچساران با پیگیری اداره کل فنی و حرفه استان خبر داد.

علیرضا جنتی دلیل پلمپ خانه کارگر گچسارن توسط اماکن نیروی انتظامی گچساران را شکایت اداره فنی حرفه این شهرستان عنوان کرد و افزود: این اداره از ما می خواهد آموزش رایگان به کارگران ندهیم و همانند سایر آموزشگاه ها مبلغی از این کارگرها دریافت کنیم ولی ما هیچ وقت چنین کاری نمی کنیم حتی اگر صدمرتبه خانه کارگر را پلمب کنند.


وی افزود: در کار ما قانونی و ملزم به خدمات رایگان به کارگرها هستیم زیرا کارگری که حقوق ضعیفی دارد قطعا نمی تواند این هزینه را بپردازد و قطعا ما مستندات خود را فردا در اختیار اماکن نیروی انتظامی قرار می دهیم که کار ما برابر قانون است.

بر همین اساس امروز عده ای از مربیان این خانه کارگری دست به اقدامی جالب زدند و با پهن کردن موکت در کوچه و جلوی درب این خانه کاگری به صورت رایگان به کاراموزان خود آموزش دادند.

--- ---

انهای پیام/ک/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه کارگر گچساران تعطیل شد/ آموزش به شاگردان در کوچه + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..