تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تراکتورسازی تبریز :استقلال استحقاق پیروزی در این بازی را داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا امیر قلعه نوعی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حریف در این بازی از ما سرتر بود و اگر از موقعیت های خود استفاده می کرد اکنون پیروز میدان بود.
سرمربی تراکتورسازی تبریز ضمن تشکر از استاندار خوزستان به جهت حمایت از تیم استقلال خوزستان افزود: انتظار می رفت دیگر مسئولان استان زودتر این کار را انجام می دادند تا دو،سه بازیکن کلیدی استقلال از این تیم جدا نشوند.
وی ادامه داد: استقلال خوزستان از اسفند ماه سال جاری استقلال ایران است چرا که باید در جام باشگاه های آسیا به میدان برود لذا لازم است که حمایت ویژه از این تیم صورت گیرد.
قلعه نوعی با اشاره به این که استقلال خوزستان سرشار از جوانان با استعداد و پر انگیزه است که این موضوع جای تبریک دارد، گفت: استقلال استحقاق پیروزی در این بازی را داشت اما روز خوب محمدرضا اخباری مانع کار آن ها شد.
وی افزود: در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول برتر از حریف بودیم اگر چه به غیر از اخباری از دیگر بازیکنانم راضی نیستم و در حد خود ظاهر نشدند.
سرمربی تراکتورسازی تبریز در خصوص آرش افشین بازیکن تازه وارد آبی پوشان خوزستانی گفت: آرش بازیکن جوان و یا استعدادی است و یقین دارم در روزهای آینده عملکرد بهتری خواهد داشت و به یک بازیکن موثر در این تیم تبدیل خواهد شد.
وی گفت: امیدوارم استقلال خوزستان در باشگاه های آسیا موفق بوده و در لیگ روند بهتری در پیش بگیرد.
وی در پاسخ به این پرسش که پس از اتمام بازی به چه علت بازیکنان شروع به تمرین کردند افزود: چون بازی های ما فشرده است بعد از پایان بازی ریکاوری کردیم و اصلا قصد نداشتم از این طریق بازیکنانم را جریمه کنم.
قلعه نوعی در پایان نسبت به خرید های جدید تیمش گفت: از خرید های جدید خود راضی هستم اگر چه نیاز به زمان بیشتری دارند تا به هماهنگی کامل برسند.
6064
خبرنگار: شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تراکتورسازی تبریز :استقلال استحقاق پیروزی در این بازی را داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..