تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با خواص ژل رویال

یکی از فعالیت های زبنور عسل و فرآورده های زنبور تولید ژل رویال است که محقق طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این خبر افزود این ژل بسیار سودمند و مغذی می باشد و یکی از ماده های حیات در طب باستان و اکسیر جوانی می باشد.

محمد امین افرا در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: فعالیت زنبورها منحصر به تولید عسل نبوده و محصولاتی همچون ژل رویال نیز تولید می‌کنند که تاکنون مطالعات وسیع بر روی این ماده اعجابانگیز صورت گرفته و خواص درمانی متعدد آن به اثبات رسیده است.

وی افزود: ژل رویال بسیار مغذی و نیرو بخش است و از گذشته‌های دور به عنوان اکسیر جوانی و مایه حیات در طب باستان استفاده می‌شد.

این محقق طب اسلامی مصرف این ژل را در درمان بیماری‌های عصبی مفید و کارساز دانست و گفت: ژل رویال به علت دارا بودن مقادیر زیادی از هورمون‌های طبیعی، مواد معدنی، ویتامین ب، اسید فولیک و برخی اسیدهای چرب در درمان بیماری‌های عصبی و کاهش دردهای میگرن و درمان افسردگی موثر بوده است.

افرا با اشاره به بروز افسردگی‌های پس از زایمان، تصریح کرد: مصرف این ژل مانع از بروز افسردگی پس از زایمان می‌شود و افتادگی و چین پوستی ناشی از کاهش وزن و بارداری را رفع می‌کند.

 این محقق طب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: مصرف این ژل باعث تقویت نطفه و  دستگاه عصبی جنین و افزایش و تداوم شیر مادران شیرده است.

وی با اشاره به مشکل نازایی در برخی خانواده‌ها، تصریح کرد: مصرف منظم ژل رویال در زنان با افزایش قابلیت تلقیح و در مردان با افزایش کیفیت اسپرم سبب حاملگی موفق و بچه‌دار شدن می‌شود.

افرا تنظیم فعالیت غده تیروئید، افزایش نیروی جنسی، کاهش شدت حملات و تعداد بروز صرع، درمان نارسایی‌های حاملگی، درمان آسم و گرفتگی عروق، تنظیم فعالیت کبدی، تعادل هورمونی و تنظیم عملکرد غدد درون‌ریز و کاهش ابتلا به بیماری‌های عفونی را از دیگر خواص درمانی ژل رویال برشمرد.

این محقق طب اسلامی خاطرنشان کرد: این ژل در مقابله با انواع سرطان یک آنتی‌اکسیدان قوی بوده و در جلوگیری از تشکیل تومور و پیشرفت آن اثر بسزایی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با خواص ژل رویال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..