تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلسفه غربی از رشته شرق شناسی دانشگاه لندن حذف شد

به دلیل ضروری و کاربردی نبودن نظرات فلسفه غربی در رشته شرق شناسی دانشجویان این رشته خواستار حذف این مبحث از سرفصل درسی خود شدند و در دانشگاه معتبر لندن به تجمع و اعتراض پرداختند که به احتمال زیاد مدیران این دانشگاه با احترام به نظر دانشجویان این خواسته ی آنها را بپذیرند.

اتحادیه دانشجویان شرق‌شناسی در تجمعی اعتراضی حذف نظرات فلاسفه غربی از مباحث دروس خود را خواستار شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از تلگراف، دانشجویان رشته‌های شرق‌شناسی در دانشگاه معتبر لندن در یک تجمع اعتراضی اعلام کردند با توجه به مطالب درسی خود علاقه دارند بیشتر با نظریات فلاسفه شرق آشنا شوند و هیچ علاقه‌ای به مطالعه نظریات فلاسفه غربی نظیر افلاطون، دکارت و کانت ندارند.

دانشجویان اعلام کردند که باید با اکثر فلاسفه شرقی و آفریقایی آشنا شوند و مطالعه نظریات فلاسفه غربی برایشان ضرورتی ندارد.

اتحادیه دانشجویان شرق‌شناسی دانشگاه لندن اعلام کرده است که این اعتراضات بخشی از کمپین “مبارزه با استعمار و شناخت کامل میراث آن” است.

شدت گرفتن این اعتراضات از آنجا آغاز شد که دولت انگلیس اعلام کرد که میزان رضایت دانشجویان را به عنوان یک فاکتور اساسی در امتیازدهی به دانشگاه‌ها در نظر می‌گیرد.

منتقدان این طرح معتقدند که این موضوع سبب کاهش قدرت دانشگاه و تغییر روند علمی دانشگاه‌ها می‌شود.

اتحادیه دانشجویان شرق‌شناسی اعلام کرده که مطالعه این مباحث ضرورتی ندارد و دانشجویان صرفا به خاطر مد بودن فلسفه غرب، زیر بار مطالعه این مباحث نخواهند رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلسفه غربی از رشته شرق شناسی دانشگاه لندن حذف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..