تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه با حضور آمریکا در آستانه موافقت کرد

به گزارش افکارنیوز،

10 روز بیشتر با موعد برگزاری مذاکرات سوری-سوری در پایتخت قزاقستان باقی نمانده و ترکیب شرکت‌کنندگان در این نشست مهم، هنوز دستخوش تغییرات است.

موضوع حضور طرف‌های مختلف در این مذاکرات که به ابتکار روسیه و ترکیه برگزار می‌شود، از همان اول، چالش‌برانگیز بود.

آنطور که رویترز گزارش داده، «مولود چاوش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه گفته که برگزارکننده دیگر این نشست یعنی روسیه با حضور آمریکایی‌ها در مذاکرات آستانه موافقت کرده است.

«ویتالی چورکین» هفته گذشته گفته بود که از سازمان ملل برای حضور در این مذاکرات دعوت شده ولی در دعوت از ایران و عربستان برای اعزام نماینده به آستانه ابهام وجود دارد.

«حسین دهقان» وزیر دفاع جمهوری اسلامی هم با «راشاتودی» مصاحبه کرده و گفته بود که با توجه به رویکرد مخرب عربستان در قبال سوریه، این کشور نباید به مذاکرات دعوت شود.

حالا «استفان دی‌میستورا» فرستاده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه گفته که «هنوز برای حضور در نشست آستانه، دعوتنامه‌ای برای ما ارسال نشده است.»

دی‌میستورا البته به طور کلی از حضور در این نشست ناامید نشده و گفته بود که سطح نمایندگان اعزامی سازمان ملل به این مذاکرات، «به زودی» اعلام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه با حضور آمریکا در آستانه موافقت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..