تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله موشکی صهیونیست‌ها به فرودگاه نظامی المزه دمشق + فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری سوری از وقوع 5 انفجار قوی در نزدیکی فرودگاه «المزه» در دمشق خبر می‌دهند.

برخی منابع سوری می‌گویند که این انفجار ناشی از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و برخی دیگر می‌گویند ناشی از حمله موشکی صهیونیست‌ها به این مکان است.

 

منابع سوری می‌گویند که در اثر این حمله، به هیچ کس آسیبی وارد نیامده و خسارات موجود، فقط مالی است.

خبرگزاری رسمی سوریه گفته که این حمله در راستای ادامه حمایت تل‌آویو از تروریست‌ها و برای بالا بردن روحیه آنها صورت گرفته است.

منابعی در ارتش سوریه به شبکه خبری العالم گفته‌اند که این حمله با شلیک موشک‌هایی از جنگنده‌های صهیونیستی از شمال دریاچه طبریا (در جولان اشغالی) انجام گرفته است.

اخبار ضد و نققیض و غیرقابل‌تأییدی از استفاده رژیم صهیونیستی از جنگنده‌های رادارگریز و عمودپرواز اف-35 و موشک‌های هوا به زمین Popeye حکایت دارد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ به خبرنگار رویترز در خصوص علت انفجارهای امشب فرودگاه المزه، خودداری کرده است.
انتهای پیام/ع

http://fna.ir/LW0NRM



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله موشکی صهیونیست‌ها به فرودگاه نظامی المزه دمشق + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..