تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنازه دختر گمشده در رستوران والدینش پیدا شد +تصاویر

جنازه یک دختر گمشده در اوهایو در رستوران پدر و مادرش کشف شد.

جنازه دختر گمشده در رستوران والدینش کشف شد +تصاویر

بر اساس گزارش نیروهای پلیس، جنازه اشلی ژائو 5 ساله در رستورانی آسیایی که توسط والدین خودش اداره می‌شد، در کانتون شمالی ایالت اوهایو در ساعت 1 بعد از ظهر روز سه‌شنبه پیدا شد.

به گزارش دیلی میل، پدر و مادر اشلی به نیروهای پلیس اعتراف کرده‌اند که مادر او در حال کتک زدن دختر 5 ساله با مشت بوده که پدر او از راه می‌رسد و در حین رسیدن اشلی روی زمین افتاده بود و مایعی سبز رنگ از دهانش روی زمین ریخته بود.

جنازه دختر گمشده در رستوران والدینش کشف شد +تصاویر جنازه دختر گمشده در رستوران والدینش کشف شد +تصاویر

پدر اشلی در ادامه اعتراف خود گفته است: مشغول تمیز کردن زمین بودم که متوجه شدم اشلی نفس نمی‌کشد و هر چقدر تلاش کردم با تنفس مصنوعی و ماساژ قلبی او را برگردانم نتوانستم.

جنازه دختر گمشده در رستوران والدینش کشف شد +تصاویر

گفتنی است؛ پدر اشلی به جرم همدستی در انجام امور مجرمانه و همدستی در قتل و همسر او هم به جرم قتل دختر 5 ساله بازداشت شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنازه دختر گمشده در رستوران والدینش پیدا شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..