تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود مسافر دلیل اصلی لغو پروازهای کرمان دبی بود

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌ داشت: استان کرمان با وجود فرودگاه بیشترین فرودگاه عملیاتی را در کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرواز فرودگاه‌های رفسنجان، سیرجان و جیرفت افزایش پیدا کرده است گفت: تعداد پروازهای فرودگاه سیرجان از 5 به 7 پرواز، رفسنجان از 2 به 3 پرواز و جیرفت از 2 پرواز به 4 پرواز افزایش پیدا کرده است.

مدیر‌کل فرودگاه‌های استان کرمان افزود: تعداد پروازهای فرودگاه کرمان نیز به مشهد، تهران، شیراز، اهواز، اصفهان و تبریز نیز افزایش پیدا کرده و اگر تقاضاهای مردمی باشد بیشتر هم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث باند دوم فرودگاه بین‌المللی کرمان نیز آغاز شده است افزود: آئین عملیات اجرایی احداث باند جدید در فرودگاه کرمان با حضور مدیر‌عامل شرکت فرودگاه‌های کشور، استاندار کرمان و سایر مسئولان استان برگزار شد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه این باند به طول 4 هزار و 200 متر و عرض 60 متر با سرمایه گذاری حدود 40 میلیارد تومان احداث می‌شود خاطر‌نشان کرد: فرودگاه بین‌المللی کرمان در حقیقت مرکز کشور و جنوب شرق کشور را تغذیه و پشتیبانی می‌کند.

وی با قدردانی از عوامل تامین کننده امنیت در کشور و به ویژه امنیت پرواز در فرودگاه‌های کشور گفت: صنعت حمل و نقل هوایی کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده و مردم به راحتی سفرهای هوایی خود را انجام می‌دهند.

قاسم‌زاده با اشاره به لغو پروازهای کرمان به مقصد دبی و بالعکس گفت: از حدود یک ماه پیش کلیه پروازهای استان کرمان به مقصد دبی توسط شرکت هواپیمایی ماهان لغو شده است.

وی کمبود مسافر را دلیل اصلی لغو این پروازها عنوان کرد و افزود: تعداد مسافر به مقصد دبی از کرمان بسیار کم بود و در طول سال این گرواز با ظرفیت نصف انجام می‌شد که از نظر اقتصادی برای شرکت هواپیمایی به صرفه نبود.

مدیر‌کل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه تنها راهکار برون رفت از این موضوع و برگشت پرواز تامین مسافر است تصریح کرد: از صاحبان صنایع و بازرگانان کرمانی که به هر دلیل نیاز به سفر خارج از کشور دارند تقاضا می‌شود، طوری برنامه‌ریزی کنند که مبدا آنها فرودگاه کرمان باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود مسافر دلیل اصلی لغو پروازهای کرمان دبی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..