تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیضاح آخوندی بعد از تعطیلات بهارستان کلید می خورد

جمعه، 24 دی 1395 ساعت 06:162017-01-13سياسي

رییس کمیسوین عمران مجلس از برگزاری جلسه به منظور بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در اولین روز بعد از تعطیلات خانه ملت خبر داد.

- محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به آخرین اخبار استیضاح محمدرضا آخوندی وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: ما پیشتر به صورت مکتوب و شفاهی به وزیر اعلام کرده بودیم که در روز سه شنبه جلسه ای به منظور بررسی استیضاحش با حضور نمایندگان متقاضی استیضاح برگزار می شود که روز سه شنبه تعطیل رسمی اعلام شد و این موضوع به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه استیضاح آخوندی اولین روز بعد از تعطیلات مجلس و اتمام کار برنامه ششم در جلسه ای بررسی خواهد شد، درباره علت طولانی شدن روند استیضاح، تصریح کرد: مجلس پنج هفته مداوم درگیر برنامه ششم بود و در این مدت کمیسیون ها هیچ جلسه ای به جز بررسی برنامه ششم نداشتند.

حتی در تلاش بودیم تا به صورت فوق العاده ای جلسه ای برگزار کنیم.

یعنی جلسه را در زمان ناهار و استراحت نمایندگان در فاصله زمانی 12:30 تا 13:30 برگزار کنیم که به دلیل فشرده بودن جلسات بررسی برنامه ششم این امر میسر نشد.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: استیضاح روال خود را دارد.

براساس آیین نامه وزیر و نمایندگان متقاضی استیضاح در جلسه حاضر می شوند و براساس مواد مطرح شده وزیر باید پاسخ گو باشد و چنانچه نمایندگان از صحبت های آخوندی قانع نشدند روند استیضاح به جریان می افتد.


کلید واژه ها: استیضاح - وزیر راه و شهرسازی - برگزار - برنامه - آخوندی - تعطیلات - وزیر - نامه - تعطیل - وزیر راه - شهرسازی - مجلس - تعطیلات مجلس - رضایی - عمران - اولین - فوق العاده - بهارستان - شنبه - خبرگزاری - صورت - استراحت - خبرنگار - دانشجو - طولانی - سیاسی - درگیر - اخبار - خانه - آیین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیضاح آخوندی بعد از تعطیلات بهارستان کلید می خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..