تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مادرید برگزار شد

به گزارش ایرنا، در این مراسم، «محمد حسن فدایی فرد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا، آیت الله هاشمی رفسنجانی را از معدود شخصیت های تاریخ معاصر ایران دانست که تاریخ ایشان را به عنوان یک سیاستمدار ماندگار بخاطر خواهد سپرد و درباره اش سخن خواهد گفت.
فدایی فرد در ادامه، به ایران دوستی‌ و عشق به وطن، صبوری و شکیبایی، محاسبه گرایی و عملگرایی، واقعیت گرایی و اعتدال هاشمی رفسنجانی اشاره کرد.
سفیر ایران، هاشمی رفسنجانی را فردی پیش رو و پویا، پرکار، پرتلاش و با تدبیر و پیرو امام و رهبری خواند که به طور کامل به چارچوب های مد نظر امام و رهبری پایبند بود و در این چارچوب عمل می‌ کرد.
سفیر کشورمان در اسپانیا با اشاره به اینکه درباره چهره های تاثیر گذار تاریخ گفته می‌ شود که باید یک یا دو و یا سه ویژگی‌ داشته باشند، خاطرنشان ساخت که آیت الله فقید سه ویژگی‌ داشت: دانشگاه آزاد اسلامی را تاسیس کرد، چندین اثر و کتاب از خود دارد و راه توسعه کشور را ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: توسعه ایران مهمترین دغدغه ایشان بود و نام او یادآور صبر و توسعه ایران است.
اروپام *4*491**شبس*1613*انتشار: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مادرید برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..