تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از اعلام جزئیات پرداخت یارانه دی ماه تا حذف کارت های بانکی فاقد اعتبار

زمان پرداخت یارانه، عملکرد بانک مرکزی در زمینه اقتصاد مقاومتی و آخرین وضعیت نقدینگی کشور از اخبار مهم این هفته گروه اقتصادی بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بانک گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از مهمترین اخبار این حوزه در هفته ای که گذشت می توان به جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

همچنین رئیس سازمان بورس چند روز گذشته از بازگشایی نماد های مهم بازار بورس و حل موانع پیش روی این بازار خبرداد.

در این هفته گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران طی گزارشی به بررسی مشکلات پیش روی امنیت نظام بانکی کشور و راه حل تامین امنیت و جلوگیری از سوء استفاده ها و کلاهبرداری، از مهمترین مقولات نظام بانکداری الکترونیکی  پرداخته است.

 از دیگر اخبار مهم این هفته می توان به لزوم اعطای 11.6 درصد تسهیلات به بخش کشاورزی توسط بانک ها و تعیین سقف میزان خسارات خودروهای گران قیمت اشاره کرد.

گفتنی است طبق گفته رییس کل بانک مرکزی نسبت مطالبات غيرجاری از نرخ 13.6 درصد در پايان شهريور ماه 1393 در زمان آغاز به کار کميته فرادستگاهی رسيدگی به مطالبات غيرجاری بانک‌ها به نرخ 11 درصد کاهش یافته است ؛همچنین بر اساس اعلام بانک مرکزی حجم نقدینگی در پایان آبان‌ماه 95 با 28 درصد رشد در مقایسه با مدت مشابه پارسال به 1161 هزار و 820 میلیارد تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش تاکید بر تعامل بانک مرکزی با مجلس شورای اسلامی، نقش دولت در فعالیت های اقتصادی، وضعیت توانگری شرکت های بیمه و جزئیات واریز یارانه دی ماه از دیگر اخبار مهم حوزه بانک بوده است.

جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمینه اقتصاد مقاومتی با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهوری، صبح شنبه در ساختمان میرداماد برگزار می‌شود.

بسته بانک

شاپور محمدی در جمع سهامداران بازار سرمایه به مشکلات امروز بورس از جمله بسته بودن برخی نمادها اشاره و ابراز امیدواری کرد تعداد نمادهای بسته در روزهای پیش رو به حداقل ممکن برسد.

بسته بانک

نشست مشترک بررسی و ارزیابی عملکرد بانک مرکزی به منظور بررسی نحوه عملکرد بانک مرکزی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

بسته بانک

با توجه به حجم وسیع معاملات از طریق سیستم الکترونیکی بانک ها تامین امنیت و جلوگیری از سوء استفاده ها و کلاهبرداری از مهمترین مقولات نظام بانکداری الکترونیکی است.

بسته بانک

بانک عامل مکلف است حداقل معادل سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی به قیمت‌های جاری از مجموع تسهیلات اعطایی خود در هر سال را به بخش کشاورزی پرداخت کند.

بسته بانک

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اگر خودرویی معمولی به خودروی گران قیمت خسارت وارد کند حداکثر سقف تعهد مقصر حادثه متناظر با 126 میلیون تومان است.

بسته بانک

رییس کل بانک مرکزی گفت: نسبت مطالبات غيرجاری از نرخ 13.6 درصد در پايان شهريور ماه 1393 در زمان آغاز به کار کميته فرادستگاهی رسيدگی به مطالبات غيرجاری بانک‌ها به نرخ 11 درصد کاهش یافته است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی کشور از بخشودگی جرائم تاخیر تادیه بدهکاران بانکی در صورت تسویه بدهی تا پایان اسفند امسال خبر داد.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی امروز از سامانه های پرداخت بانک مرکزی بازدید کرد و طی جلسه ای با برخی مقامات بر تعامل بیشتر دو نهاد تاکید شد .

بسته بانک

بیمه مرکزی توانگری مالی شرکت های بیمه فعال در سرزمین اصلی و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را منتشر کرد.

دولت می بایستی از طریق کاهش تصدی گری و ایجاد زیرساخت های لازم برای حضور پررنگ بخش خصوصی زمینه را برای دستیابی به رشد 8 درصدی مطابق با برنامه ششم توسعه فراهم آورد.

بر اساس اعلام بانک مرکزی حجم نقدینگی در پایان آبان‌ماه 95 با 28 درصد رشد در مقایسه با مدت مشابه پارسال به 1161 هزار و 820 میلیارد تومان رسید.

سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: هفتاد و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ دیماه واریز می شود.

بسته بانک

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی کارت های اعتباری که 6 ماه بدون استفاده باشند مسدود می شود.

بسته بانک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از اعلام جزئیات پرداخت یارانه دی ماه تا حذف کارت های بانکی فاقد اعتبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..