تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش عرضه و کاهش تقاضای خرید انواع میوه/توزیع محصولات قاچاق در حاشیه سردخانه ها

تحولات بازار میوه و سبزی؛

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: طی هفته گذشته میوه های قاچاق در حاشیه سردخانه اطراف تهران توزیع شده است.

آخرین تحولات بازار میوه و صیفی/ میوه های قاچاق در حاشیه سردخانه توزیع می شودحسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش قیمت 500 تومانی پرتقال جنوب خبر داد و گفت: با این وجود نرخ هر کیلو پرتقال رسمی جنوب 2 هزار تومان،پرتقال شمال 400 تا 500 تومان، نارنگی بندرعباس 14 هزار تومان،ازگیل 6 تا 8 هزار تومان، خرمالو کندی 6 و شمال 2 هزار و 500 تا 3 هزار تومان است.

وی نرخ هر کیلو سیب قرمز  و سفید را از 2 هزار و 500 تا 4 هزار و 500 تومان خواند و افزود: قیمت هر کیلو موز 3 هزار و 700،کیوی هزار و 500 تا 2 هزار و 500،انار 2 تا 6 هزار تومان است.

مهاجران با اشاره به قیمت صیفی جات گفت: در حال حاضر هر کیلو گوجه فرنگی 500 تا هزار و 500 تومان،سیب زمینی و پیاز 600 تا هزار و 200 تومان و خیار هزار و 500 تا 3 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به وضعیت بازار بیان کرد: علی رغم افزایش عرضه، تقاضایی وجود ندارد و همچنان بازار در رکود به سر می برد.

وی با اشاره به خرید و فروش میوه های قاچاق در حاشیه میدان میوه و تره بار اظهار داشت: طی هفته گذشته میوه های قاچاق در حاشیه سردخانه اطراف تهران توزیع شده که انتظارمی رود مسئولان امر پیگیری های لازم را داشته باشند.

مهاجران با اشاره به قیمت میوه های قاچاق تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلو شبرنگ آفریقا 25،گلابی امریکا25،انبه افریقا 15،شاه بلوط ترکیه 15، لیمو ترش کنیا 8،آلو سیاه ترکیه 18 ، سیب فرانسه 8 و آووکادو ترکیه 16 هزار تومان است.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش عرضه و کاهش تقاضای خرید انواع میوه/توزیع محصولات قاچاق در حاشیه سردخانه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..