تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه موی طلایی هم به رونالدو رسید!

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید علاوه بر بالون دور ( توپ طلا) ، سالون دور را نیز از آن خودش کرد. این سومین بار متوالی است که رونالدو این جایزه را به خود اختصاص می دهد. 

در این نظرسنجی که میان کاربران سایت مطرح گل انجام می شود، رونالدو حدود 20 هزار رای را از آن خودش کرد و با 21 درصد برنده بهترین مدل موی سال 2016 در میان بازیکنان نیز شد.

پس از رونالدو، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که بارها در سال 2016 مدل و رنگ موهایش را تغییر داد رتبه دوم را به دست آورد.  لیونل مسی 16 درصد و پوگبا 12 درصد آرای مردم را به دست آوردند.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه موی طلایی هم به رونالدو رسید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..