تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار 9 سرکرده داعش به سوریه با میلیون ها دلار

کد خبر: ۴۶۰۰۸۴

۸۵۷  بازدید

یک منبع امنیتی در استان نینوای عراق اعلام کرد که ۹ سرکرده سرشناس داعش با میلیون ها دلار پول نقد به همراه خانواده از شرق موصل به سمت خاک سوریه فرار کردند.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، منبع مذکور که خواست نامش فاش نشود، افزود: ۹ سرکرده بارز داعش از جمله رئیس شورای موسوم به مجاهدان در ایالت نینوا به نام «ابو انس القطحطانی» به همراه خانواده های خود به سمت خاک سوریه فرار کردند.

این در حالی است که نیروهای عراقی مشغول آزادسازی شهر موصل مهمترین پایگاه تروریست های داعش هستند. تروریست ها که در نتیجه پیشروی های گسترده نیروهای عراقی در تنگنا قرار گرفته اند در حال فرار از این منطقه هستند.

تروریست های داعش برای فرار مناطق آزاد شده از شهروندان عراقی به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

عملیات آزادسازی نینوا از ۲۶ مهر ماه به ‌دستور حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق آغاز شده است و از آن زمان تاکنون نیروهای عراقی اعم از نیروهای ارتش، پلیس فدرال و داوطلب مردمی و پیشمرگه صدها کیلومترمربع و ده‌ها محله در استان نینوا را از چنگ تروریست‌های داعشی آزاد کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار 9 سرکرده داعش به سوریه با میلیون ها دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..