تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواهی سیستماتیک برای مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه صادر می‌شود

امید قادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: اداره کل بهزیستی در راستای اقدامات اصلاح نظام اداری و توسعه دولت الکترونیک و در جهت ایجاد تسهیلات و کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های مددجویان این اقدامات را انجام داده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از صدور گواهی‌های مددجویی به صورت سیستمی، یکپارچه و هماهنگ در سطح ادارات بهزیستی استان خبر داد و گفت: انطباق آدرس و کد پستی مددجویان مراکز در سامانه ملی( G-naf) جهت استاندارسازی آدرس‌ها و تسهیل در توزیع کالا و خدمات از دیگر اقدامات انجام شده است.

قادری با بیان اینکه استعلام برقراری مستمری مددجویان به اداره پست استان واگذار شده است، عنوان کرد: این اقدام به منظور جلوگیری از ترددهای شهری و بین شهری مددجویان خبر داد.

وی با اشاره به دسترسی اورژانس اجتماعی بهزیستی به کد ملی مکانهایی که توسط اداره پست ارائه می‌شود، گفت: این موضوع محقق شود در مداخلات به موقع بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: استفاده از روشهای نوین ارتباطی می‌تواند در کاهش هزینه و وقت جامعه هدف بهزیستی تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواهی سیستماتیک برای مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه صادر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..