تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سویا 3 - رئال مادرید 3/صعود کهکشانی ها با چهلمین بازی بدون شکست

دور برگشت یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی اسپانیا

رئال مادرید در خانه سویا 3-3 متوقف شد اما به لطف پیروزی 3-0 در خانه خودی، به دور بعدی جام حذفی اسپانیا راه یافت.

به گزارش خبرنگاردنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه رقابتهای یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا تیم رئال مادرید مهمان سویا بود. رئال که دیدار رفت را با سه گل پیروز شده بود ، در این مسابقه نیز به نتیجه سه بر سه رسید تا به مرحله بعد صعود کند.

دنیلو دقیقه 10 ( گل به خودی) ، یووتیچ 54 و ایبورا 77 گلهای شاگردان سمپائولی را در این دیدار زدند. آسنسیو 48 ، راموس 83 ( پنالتی) و بنزما 90 نیز سه گل کهکشانی ها را به ثمر رساندند.

 رئال مادرید با وجود تساوی 3 بر 3 به خاطر پیروزی 3 بر صفر خانگی دور رفت با برتری مجموع 6 بر 3 به مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا راه یافت.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سویا 3 - رئال مادرید 3/صعود کهکشانی ها با چهلمین بازی بدون شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..