تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکمن‌های عراق فهرست ۱۰۰ داعشی فراری را به ترکیه تحویل دادند

ترکمن‌های عراق فهرست یکصد نفر از تروریست‌های فراری داعش به خاک ترکیه را در اختیار دولت آنکارا قرار دادند.

به گزارش   گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ترکمن های عراق یک فهرست شامل یکصد نفر از سرکردگان گروه تروریستی داعش را که با آغاز عملیات آزادسازی استان نینوا به ترکیه گریخته اند، در اختیار دولت این کشور قرار دادند.ترکمن‌های عراق فهرست ۱۰۰ داعشی فراری را به ترکیه تحویل دادند

علی البیاتی رئیس موسسه «نجات ترکمن ها»، در این مورد گفت، یک هیئت از ترکمن ها فهرستی شامل یکصد نفر از فرماندهان داعش را که با فرار از عراق در خاک ترکیه حضور دارند، در اختیار بن علی یلدریم نخست وزیر این کشور قرار دادند.

به گفته البیاتی، این سرکردگان داعشی از تلعفر واقع در غرب موصل گریخته و اکنون در ترکیه به سر می برند.

ترکیه سرکردگان داعش را به عراق تحویل دهد

وی گفت: از ترکیه انتظار داریم این افراد را به عراق تحویل دهد زیرا ما از طرف خانواده قربانیان، آنان را محاکمه خواهیم کرد چرا که بیشتر این افراد به اقدامات جنایت آمیز شامل کشتار، آدم ربایی و تجاوز و نیز دزدی و به آتش کشیدن منازل مسکونی اهالی تلعفر متهم هستند.

البیاتی یادآور شد، حرفه بسیاری از این سرکردگان داعش، فراری دادن تروریست ها بین عراق، سوریه و ترکیه است.

باند حرفه ای فراری دادن تروریست ها

این فهرست شامل افراد یک باند حرفه ای در فراری دادن اعضای داعش از نینوا به رقه در سوریه و از آنجا به خاک ترکیه است و از معروف ترین این افراد سرکرده نظامی داعش و نیز مسئول ساخت مواد منفجره هستند که بین آنکارا و غازی عنتاب در ترکیه فت وآمد دارند  تا تروریست ها را به اقلیم کردستان عراق و سوریه و نیز نینوا و سایر استان های عراق منتقل کنند.

همچنین ابوابراهیم معروف به والی الجزیره و تلعفر مرد شماره دو داعش پس از ابوعلاء العفری یکی دیگر از افرادی است که نام او در فهرست مزبور آمده است.

تجارت سلاح و اموال عمومی بین تلعفر، موصل و رقه

او به همراه برادر خود به ارتکاب جنایت هایی از جمله سرقت منازل مسکونی متعلق به نیروهای پلیس، ارتش و غیرنظامیان متهم است و این دو، تاجر سلاح و اموال عمومی بین تلعفر، موصل و رقه هستند.

تلعفر یکی از بزرگترین شهرستان های عراق است که در استان نینوا قرار دارد و از سه ماه پیش صحنه عملیات گسترده نظامی نیروهای عراقی است که با پیشرفت زیاد آنان همراه بوده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکمن‌های عراق فهرست ۱۰۰ داعشی فراری را به ترکیه تحویل دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..