تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله نتانیاهو به مذاکرات صلح پاریس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حمله به مذاکرات صلح پاریس که قرار است 15 ژانویه (26دی) برگزار شود مدعی شد که این کنفرانس توطئه ای از سوی فلسطین تحت حمایت فرانسه است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حمله به مذاکرات صلح پاریس که قرار است 15 ژانویه (26دی) برگزار شود مدعی شد که این کنفرانس توطئه ای از سوی فلسطین تحت حمایت فرانسه است.
به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز عربی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در دیدار با 'بورگ برندی' وزیر خارجه نروژ در قدس اشغالی مدعی شد کنفرانس صلح پاریس یک توطئه است و این رژیم هیچ نقشی در آن ایفا نخواهد کرد.  

وی ادعا کرد که این کنفرانس عبارت است از یک توطئه فلسطینی تحت حمایت پاریس که بر مواضع خصمانه علیه اسرائیل تکیه دارد.


براساس این گزارش نتانیاهو ضمن رد این کنفرانس خواستار انجام مذاکرات دو جانبه با فلسطینیان شده است.


کنفرانس صلح پاریس، یکشنبه هفته آینده، با مشارکت 70 کشور در تلاشی برای احیای مذاکرات صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطین برگزار خواهد شد.


فرانسه در ابتدای سال 2016 برگزاری کنفرانس بین‌المللی برای مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطین را با شرکت 70 کشور در ماه دسامبر سال گذشته پیشنهاد کرده بود، اما این کنفرانس به نیمه ماه ژانویه سال 2017 موکول شد.


مذاکرات صلح میان فلسطین و اسرائیل پیش از این در آوریل 2014 به دلیل خلف وعده رژیم صهیونیستی در باره آزاد کردن زندانیان فلسطینی و ادامه شهرک سازی ها، متوقف شده‌ بود.


دولت راستگرا صهیونیستی و شخص نتانیاهو اصرار بر ادامه مذاکرات به اصطلاح صلح خاورمیانه بصورت مستقیم و بدون واسطه دارد تا به این ترتیب حداقل فشاری را که طرف سوم(که می تواند سازمان ملل،اتحادیه اروپا،اتحادیه عرب،روسیه یا آمریکا باشد) در مذاکرات غیر مستقیم می تواند به اسرائیل جهت اخذ حداقل امتیازات به نفع طرف فلسطینی وارد آورد بطور کل منتفی شود.
حال با توجه به تصویب قطعنامه اخیر ۲۳۳۴شورای امنیت سازمان ملل متحد که خشم نتانیاهو بخصوص از دولت وقت آمریکا و کشورهایی که به این قطعنامه رای مثبت دادند مبنی بر عدم تداوم سیاست شهرک سازی اسرائیل در سرزمین های اشغالی ۱۹۶۷ ، می توان آن را مصداق شکست راهبرد رژیم صهیونیستی در ادامه مذاکرات صلح بصورت بدون واسطه و مستقیم محسوب کرد.


در قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد مورخ دسامبر ۲۰۱۶ تداوم سیاست شهرک سازی تنها مانع واقعی صلح دانسته شده است.


در این قطعنامه کل فلسطین بعنوان سرزمین اسلامی به مرکزیت قدس شریف نیست بلکه منظور تشکیل کشور فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ (کرانه باختری رود اردن و نوارغزه)است.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/367636

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله نتانیاهو به مذاکرات صلح پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..