تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام منصوریان به جباری

سرمربی استقلال در ملاقات خود با علی جباری پیشکسوت استقلال، از ایشان دعوت کرد در تمرین آبی پوشان حضور یابند.

به گزارش کاپ،علیرضا منصوریان در همین خصوص  گفت: چند روز قبل که آقای علی جباری و تعداد دیگری از عزیزان پیشکسوت استقلال میهمان من بودند، از آنها درخواست کردم افتخار داده و فرصتی مهیا کنند و به تمرین استقلال تشریف بیاورند.
سرمربی استقلال افزود: بازیکنان استقلال باید بدانند چه پیراهنی به تن دارند و چه بازیکنان بزرگی در استقلال حضور داشته اند. آنها وارث پیراهنی هستند که سالها برتن بزرگان فوتبال ایران بوده و وظیفه دارند با جان و دل برای حفظ حرمت این پیراهن بکوشند. بدون تردید حضور آقای جباری و سایر پیشکسوتان محترم و افتخار آفرین در تمرین استقلال، باعث افزایش روحیه بازیکنان و نزدیکی بیشتر آنها با پیشکسوتان خواهد شد. میخواهم شرایطی مهیا کنم تا هر از گاهی تعدادی از پیشکسوتان محترم استقلال از نسلهای مختلف، به تمرین تشریف بیاورند و حمایت و راهنمایی خود را از استقلال دریغ نکنند.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام منصوریان به جباری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..