تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای نظامی روسیه از سوریه خارج شدند

به گزارش بی‌باک به نقل از رویترز، وزارت دفاع روسیه از تغییر آرایش نظامی خود در سوریه خبر داد. بنابراین گزارش، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که نخستین جنگنده SU-۲۴ خود را از سوریه به خانه بازگردانده و در عوض قرار است چهار فروند جنگنده SU-۲۵ که نوع جنگنده های هوا به زمین است را به پایگاه نظامی خود در حمیمیم واقع در استان لاذقیه مستقر کند.

روسیه همچنین قرار است جنگنده های بیشتری را به همراه پرسنل نظامی آنها از این پایگاه به خانه بازگرداند.

گفته می شود این خروج نسبی روسیه در پی اعلام آتش بس دسامبر سال گذشته میلادی از سوی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری این کشور انجام می شود. پوتین پیشتر گفته بود بخشی از نیروهای نظامی خود را از سوریه خارج خواهد کرد.

این درحالی است که هفته گذشته، «والری گراسیموف»، رئیس ستاد مشترک نیروهای نظامی روسی از بازگشت ناو هواپیمابر جنگی این کشور به نام «آدمیرال کوزنتسوف» از شرق دریای مدیترانه خبر داده بود.

منبع: مهر





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای نظامی روسیه از سوریه خارج شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..