تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن همدان ـ تهران از سر گرفته شد‌

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به تعطیلی 15 روزه عملیات ریل‌گذاری راه آهن همدان ـ تهران اظهار داشت: براساس بازدیدی که امروز از روند پیشرفت این پروژه داشتم متوجه شدم که این عملیات ریل‌گذاری که در دو هفته اخیر متوقف شده است.

وی افزود: در این راستا از محل کارگاه پروژه راه‌آهن با معاون وزیر راه تماس گرفتم و اعلام کردم که با این شرایط براساس وعده‌ای که آقای نوبخت معاون رئیس جمهور دادند بهره‌برداری از ره‌آهن همدان ـ تهران تا پایان امسال یا پایان دولت یازدهم امکان‌پذیر نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس به وزیر و معاونان وزیر تذکر دادم، بیان کرد: براساس پیگیری که انجام دادیم امروز کار ریل‌گذاری آغاز شد.

وی گفت: 15 روز تعطیلی عملیات اجرایی پروژه خسارت سنگینی به استان همدان وارد کرده است و روند کار را دچار مشکل کرده است.

خجسته تأکید کرد: در حال حاضر روند پیشرفت کار اجرایی پروژه راه‌آهن همدان ـ تهران کُند است و باید شاهد شتاب در ساخت ایستگاه نیستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم منتظر رسیدن قطار به همدان تا پایان دولت یازدهم هستند باید با انجام نظارت لازم روند اجرای پروژه را ارزیابی کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن همدان ـ تهران گفت: 80 کیلومتر از ریل‌گذاری باقی مانده است که برای تسریع در روند کار ریل‌گذاری در دو محور همدان به تهران و تهران به همدان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن همدان ـ تهران از سر گرفته شد‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..