تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 6 روز ۳۰ دی در بازار چین عرضه می‌شود

به‌تازگی زمان عرضه نوکیا 6 در بازار چین مشخص شده است و علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند نسبت به پیش‌خرید آن اقدام کنند.

طبق اخبار جدید، به نظر می‌رسد که نوکیا 6 قرار است در ۳۰ دی وارد بازار چین شود. بنابراین کاربران چینی می‌توانند به‌زودی به جدیدترین محصول نوکیا که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید نوقا است، دسترسی داشته باشند. گویا میزان تقاضا برای این محصول به‌قدری زیاد است که یکی از خرده‌فروشان آنلاین چینی امکان رزرو خرید گوشی را به قیمتی معادل ۹ دلار در اختیار کاربران قرار داده است.

سایت JD.com قرار است به‌صورت انحصاری فروش آنلاین نوکیا 6 را بر عهده داشته باشد که در واقع اولین تلفن هوشمند برند نوکیا است که توسط اچ‌ام‌دی گلوبال ساخته شده است. این کمپانی هفته گذشته با معرفی نوکیا 6 توجهات زیادی به خود جلب کرد؛ اما علت جلب توجهات تنها معرفی گوشی نبود، بلکه اچ‌ام‌دی اعلام کرده است که نوکیا 6 به‌صورت انحصاری در بازار چین به قیمتی معادل ۲۴۵ دلار عرضه خواهد شد.

نوکیا 6 دارای مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی است. این تلفن هوشمند از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی با نمایشگر ۲.۵ بعدی استفاده می‌کند. همانطور که ذکر شد، این گوشی مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا است و در زیر قاب خود از تراشه اسنپدراگون 430، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

در پشت نوکیا 6 یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد و در جلوی این محصول از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. اچ‌ام‌دی گلوبال خود را برای معرفی تلفن‌های هوشمند بیشتری از برند نوکیا آماده می‌کند که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید هستند. امروز نوکیا در صفحه رسمی فیس‌بوک خود اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد در ۸ اسفند ۹۵ رونمایی بزرگی داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 6 روز ۳۰ دی در بازار چین عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..