تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریع‌ترین و قدرتمندترین خودرو بنتلی رونمایی شد+تصاویر

شرکت خودروسازی بنتلی سریع‌ترین و قدرتمندترین خودروی خود را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شباه باشگاه خبرنگاران جوان، درست است بنتلی صاحب خودروهایی است که بیشتر ترجیح داده می‌شود تا در آن رانده شوید تا اینکه خودتان پشت فرمان آن بنشینید ولی افرادی که به خودرو علاقه دارند در مورد این خودرو احساس دیگری خواهند داشت. سریع‌ترین و قدرتمندترین بنتلی +تصاویر سریع‌ترین و قدرتمندترین بنتلی +تصاویر سریع‌ترین و قدرتمندترین بنتلی +تصاویر

خودروی جدید شرکت خودروسازی بنتلی 12 سیلندر دارد که با موتور سوپرشارژ کانتیننتال سریع‌ترین خودرویی است که تا به حال این شرکت ساخته است و حداکثرسرعت آن به حدود 340 کیلومتر در ساعت می‌رسد و موتور پر قدرت آن صفر تا 100 کیلومتر را در 3.4 ثانیه پر می‌کند.

سریع‌ترین و قدرتمندترین بنتلی +تصاویر سریع‌ترین و قدرتمندترین بنتلی +تصاویر سریع‌ترین و قدرتمندترین بنتلی +تصاویر

گفتنی است؛ اولین تصاویر این خودرو روز شنبه در وبسایت این خودروسازی بارگذاری شد و روز یکشنبه درنمایشگاه بین‌المللی خودروهای جهان که در دیترویت آمریکا برگزار می‌شد، رونمایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریع‌ترین و قدرتمندترین خودرو بنتلی رونمایی شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..