تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی اینستاگرام آهنگ های کیمیا استیج 2017

بیوگرافی اینستاگرام آهنگ های کیمیا استیج 2017

عکس های کیمیا در فصل دوم برنامه استیج

kimia بیوگرافی اینستاگرام آهنگ های کیمیا استیج 2017

بیوگرافی اینستاگرام آهنگ های کیمیا استیج 2017

.

کیمیا در شمال کالیفرنیا آمریکا بدنیا آمده است و  از ۴ سالگی در گروه رقص نیوشا در کالیفرنیا فعالیت داشته است و در برنامه امریکن گوت تالنت در کشور امریکا به در نمایش هیپ هاپ موزیک شرکت کرده است کیمیا به زبان انگلیسی آمریکایی بیشتر از زبان فارسی مسلط است وی در اولین آزمون خود در برنامه استیج در مرحله اول یک آهنگ ایرانی و یک اهنگ خارجی  را اجرا کرد که داوران مسابقه استیج اقای روحانی اقای سندی و اقای نیک پی و بابک سعیدی همگی به او رای مثبت برای شرکت در مرحله بعدی مسابقات استیج  دادند که کیمیا از بین این داوران خواننده سندی را انتخاب کرد که در این مراحل در گروه سندی برای ادامه مسابقات حاضر میشود.

استیج  یک برنامهٔ تلویزیونی برای یافتن استعدادهای تاکنون ناشناخته موسیقی برای فارسی زبانان بدون در نظر گرفتن سن و سال و با داوری بابک سعیدی، شهرام آذر، حامد نیک‌پی و رضا روحانی است. شبکه من و تو بعد از محبوبیت نرم‌افزار پیام رسان تلگرام اقدام به ایجاد کانال برنامه استیج در این اپلیکیشن نمود.فصل اول این برنامه از شبکه منوتو پخش می‌شود و جایزه این مسابقه ۵۰ هزار دلار است. برای اولین بار در این سری برنامه‌ها از هنرجوهایی با سبک‌های غیر پاپ مانند رپ و سنتی و تلفیقی و جاز نیز پذیرفته شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی اینستاگرام آهنگ های کیمیا استیج 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..