تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب ترین گزینه لیست خرید پرسپولیس در نیم فصل

جذب عبدالله زاده چه دلیلی می تواند داشته باشد؟

عجیب ترین گزینه لیست خرید پرسپولیس در نیم فصل

پرسپولیس با داشتن سه مدافع راست نیازی به بازیکن صنعت نفت که در دفاع میانی هم خوب نبوده دارد؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، از چند روز پیش نام علی عبدالله زاده به عنوان یکی از گزینه های مدنظر برانکو ایوانکوویچ برای خرید در نیم فصل مطرح شده است. با فرض واقعیت داشتن این موضوع مروری بر عملکرد دفاع راست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خواهیم داشت.

 

پست اصلی عبدالله زاده مدافع راست است که درخشش بسیار خوبی هم در این پست داشته ولی در نیم فصل اول بالاجبار از او در پست مدافع میانی استفاده شد و عملکرد خوبی هم در این پست نداشت تا اینکه صنعت نفت علیرضا نورمحمدی را برای دفاع میانی جذب کرد و فیروز کریمی در بازی دیروز مجددا عبدالله زاده را به دفاع راست منتقل کرد.

 

اگر شایعه جذب عبدالله زاده یا معاوضه او با یکی از بازیکنان پرسپولیس واقعیت داشته باشد، حال سوال اینجاست که پرسپولیس با داشتن سه مدافع راست یعنی رضاییان، ماهینی و محرمی نیازی به مدافع صنعت نفت دارد که در دفاع میانی هم خوب نبوده...؟!

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب ترین گزینه لیست خرید پرسپولیس در نیم فصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..