تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری لیدرهای استقلال با هواداران نفت

به گزارش آسمونی، در اواخر دیدار دو تیم فوتبال استقلال و نفت تهران که عصر امروز در ورزشگاه تختی برگزار شد، هواداران تیم نفت طرفداران استقلال را مورد توهین قرار دادند که همین مسئله باعث شد چند نفر از لیدرهای استقلال به سمت هواداران نفت رفته و با آنها درگیر شوند.

2329718 درگیری لیدرهای استقلال با هواداران نفت

این مساله به همین جا ختم نشد و برخی دیگر از لیدرهای استقلال با مشاهده درگیری به سمت هواداران نفت رفتند که عوامل نیروی انتظامی به سرعت دخالت کرده و اجازه درگیری بیشتر را به هواداران ندادند.

البته پس از دخالت نیروهای انتظامی هم هواداران دو تیم بارها با هم درگیری لفظی پیدا کرده و با الفاظ نامناسب به یکدیگر توهین کردند.

منبع: خبرگزاری مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری لیدرهای استقلال با هواداران نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..