تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برآوردها حدود ۱۰ هزار نفر در هر سال در اثر ملانوما می میرند، چرا که این بیماری به سرعت در سراسر بدن گسترش می یابد و به اعضای دیگر مانند مغز و ریه ها حمله می کند. اکثریت افراد مبتلا به ملانوما به دلیل پیشرفت بیماری می میرند.

ریچارد نوبیگ، استاد دانشگاه ایالتی میشیگان در این باره می گوید: «ترکیب ما می تواند از پیشرفت سرطان جلوگیری کرده و به طور بالقوه موجب زیاد شدن عمر بیماران شود.»

این مطالعه نشان داد که این ترکیب دارویی، حرکت سلول های ملانوما را ۸۵ تا ۹۰ درصد کم شدن می دهد. به گفته محققان این داروی جدید موجب کم شدن تومورها نیز می شود، به ویژه در ریه های موش هایی که سلول های ملانوما انسان به آن ها تزریق شده بود.

کیت اپلتون، دانشجوی دوره فوق دکتری در دانشگاه ایالتی میشیگان نیز بیان کرد: «این یافته ها یک کشف اولیه است که می تواند در مبارزه با سرطان پوست مرگبار ملانوما بسیار موثر باشد. این ترکیب دارویی به دنبال توانایی یک ژن برای تولید مولکول های RNA و پروتئین های خاصی در تومورهای ملانوما ساخته شده است. زیرا این فعالیت ژن، باعث گسترش بیماری می شود اما ترکیب دارویی کشف شده می تواند از آن جلوگیری کند.»

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : طرح تحول سلامت، شکست نمی‌خورد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..