تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارت بازی علی‌عسگری صادر نشده است

کد خبر: ۴۶۰۰۱۳

۴۵۹  بازدید

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: برخلاف باشگاه ماشین‌سازی کارت بازی حمید علی‌عسگری برای این باشگاه هنوز صادر نشده است.

خبرگزاری فارس: فریبرز محمودزاده در مورد صدور کارت بازی حمید علی‌عسگری برای ماشین‌سازی گفت: تعجب می‌کنم که باشگاه ماشین‌سازی چگونه چنین خبری را اعلام کرده است. زیرا تا این لحظه که پنج‌شنبه شب است کارت بازی این بازیکن برای بازی در ماشین‌سازی صادر نشده است.

وی افزود: البته ما فردا هم در سازمان لیگ مشغول کار خواهیم بود اما تا امشب کارتی برای این بازیکن و ماشین‌سازی تبریز صادر نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارت بازی علی‌عسگری صادر نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..