تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش خبرنگار سی ان ان به سخنان ترامپ+ توئیت

خبرنگار سی ان ان به اظهارات ترامپ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا شب گذشته در اولین کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی در انتخابات رباست جمهوری آمریکا شرکت کرد. ترامپ که به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌داد وقتی نوبت به شبکه CNN رسید به خبرنگار اجازه طرح پزسش را نداد و خطاب به او گفت "شما منبع خبر دروغ هستید".

در همین راستا جیم آکوستا خبرنگار سی ان ان که در نشست مطبوعاتی ترامپ شرکت کرده بود به سخنان رئیس جمهور منتخب واکنش نشان داد و در توئیتی اظهار کرد:

چهار مبارزه انتخابات ریاست جمهوری راپوشش داده ام،دموکرات وجمهوریخواه،هرگزچنین چیزی اتفاق نیفتاد

واکنش خبرنگار سی ان ان به سخنان ترامپ+ توئیت

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش خبرنگار سی ان ان به سخنان ترامپ+ توئیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..