تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطای منجر به گل استقلال درست بود

به گزارش افکارنیوز،

نوذر رودنیل در خصوص عملکرد تیم داوری دیدار تیم های نفت تهران و استقلال اظهار کرد:تورج حق وردی در این بازی ظرف 22 دقیقه چهار اخطار به بازیکنان دو تیم نشان داد و با اعلام آوانتاژهای مناسب به جذاب تر شدن مسابقه کمک کرد. 

وی همچنین در مورد صحنه بحث برانگیز این دیدار که منجر به گل برتری استقلال شد عنوان کرد:در دقیقه 57 خطایی که بر روی کاوه رضایی اعلام شد کاملا صحیح بود زیرا بازیکن نفت با ضربه ای محکم به پشت پای وی کوبید.

کارشناس داوری ادامه داد:در دقیقه 63 مدافع استقلال در محوطه جریمه بر روی مهاجم نفت تهران خطا کرد و عجیب بود که تورج حق وردی به سادگی از کنار این صحنه مهم گذشت.

وی درباره عملکرد کمک داوران این دیدار نیز گفت:خوشبختانه هر دو کمک داور این بازی قضاوت کم نقصی داشتند و در صحنه های حساس تصمیمات درستی اتخاذ کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطای منجر به گل استقلال درست بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..